Sałata ze szpinakiem

Witajcie,

bardzo dawno tu nie zaglądałam, nie mam nic na swoje usprawiedliwienie, prócz tego, że jestem strasznym leniem i nie chciało mi się właściwie nic. Miałam nawet zaplanowanych kilka postów, ugotowałam, zrobiłam zdjęcia, ale jak miałam podejmować walkę z moim popsutym-super wolnym komputeram to poddawałam się od razu. Dzisiaj mam troszkę więcej czasu. Stąd też nowy post. Super letni.

Zawsze gdy robi się gorąco jedyne na co mam ochotę to warzywka, najlepiej na surowo, lub tylko lekko ugotowane, tak żeby jeszcze trochę chrupały. A ponieważ ostatnimi czasy zapałałam miłością do surowego szpinaku, wykorzystuję go jako podstawę prawie wszystkich sałatek.

Składniki:

szpinak (dużo)
jajko ugotowane na pół-miękko
ogórek
cukinia
papryka
pomidor
paluszki krabowe (wiem, że to jak parówki tylko, że z ryby)
prażone ziarna słonecznika i dyni

sos:
oliwa z oliwek
sok z połówki limonki
odrobina miodu
ząbek czosnku
sól/ pieprz





Komentarze

Popularne posty