Zapiekanka z buraków

Dawno nic nie pisałam, ale mam strasznie zabiegany wrzesień. Niby nic nowego nie robię, ale to co zaczęłam robić jakiś czas temu, zajmuje więcej i więcej czasu. Dlatego mam też go mniej i mniej na gotowanie. Poza tym czas na dietę! Właśnie gotuję zupę śmieciówkę :)
Ale mam genialny przepis dla lubiących buraki i nie lubiących długo stać przy garach :)

Składniki (ja robiłam w wersji dla 1 osoby - na obiad i trochę kolacji :) )
2 średnie buraki
ser feta
estragon
pieprz
suszone pomidory
czosnek
chili 
oliwa z oliwek (moja była czosnkowa)

Buraki obieram i kroję w plastry, układam na blaszce wysmarowanej oliwą i przekładam fetą. Kolejno do każdej warstwy dokładam dodatkowo suszone pomidory/estragon/ pieprz i czosnek z chili. Zapiekam ok 30 min. (ale mój piekarnik nie jest dobrym przykładem).


Komentarze

Popularne posty