Zimowa surówka z czerwonej kapusty.

Na czerwoną kapustę muszę mieć szczególną ochotę. I tak było ostatnio. Zrobiłam moją ulubioną surówkę z kapusty, marchewki i jabłka, no i oczywiście z ogromną ilością pietruszki. Problem w tym, że została mi prawie cała główka. I tu wykorzystałam moją kreatywność (a właściwie jej resztki - po 8 godzinach pracy) i zrobiłam naprawdę smaczną surówkę. Byłam tym faktem tak zaskoczona, że zjadłam całą na kolację i jedyne zdjęcia jakie posiadam nie powalają :) Ale mogę z całą pewnością powiedzieć, że jest to jedno z tych dań, które smakują lepiej niż wyglądają.


Składniki:
czerwona kapusta
fasolka szparagowa
feta
pieprz
oliwa z oliwek
czosnek

Kapustę kroję drobno, zasypuję lekko solą (żeby zmiękła). Fasolkę podsmażam na oliwie z czosnkiem. Gdy ostygnie, mieszam wszystkie składniki.





Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty